Stay classy

Bara för att jag uppdaterat så dåligt under helgen kan jag blogga två gånger idag, hehe.. Iallafall, Jonne var slö så det blev axlar triceps på gymmet idag men det gick bra för han gav mig grym motivation! Han sa att om jag körde hårt skulle jag få en hel shaker med proteinmojset :D Får köra ben imorgon med Mira istället, kul det kommer bli att få leka PT när Jonne inte är där, hihihihih :D
Har mot alla odds än en gång tvingat mig ner i duschen för ännu en plågsam hårtvätt, trodde aldrig jag skulle uppskatta fungerande varmvatten så mycket som jag gör nu!
Nu ska jag och mamma slänga ihop en hemmagjord pizza, lite tveksamt om jag kommer orka nån kladdkaka ikväll.. Nog för att det bara är bra för min beach2013-kropp om jag skippar den, haha! Känns som att pluggandet också är lite för tråkigt för att göras ikväll också.. Resultatet till vårat senaste kemiprov hade kommit ut på schoolsoft och nu borde det krävas ett mirakel för att sänka mitt betyg i kemi, YEEEY! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0