TGIF

Har dikter på svenska lektionen just nu, så otroligt tråkigt, haha!
Igår var en helt grym dag! När jag kom hem från skolan hade jag fått lite nya kläder att gå igenom, massor med jeansshorts å de var ju helt awesome! På ridlektionen fick jag rida Bobbsan med dressyrsadel - DRÖM! Filmerna såg också skitbra ut om jag får säga det själv, hade lugnt kunnat lägga upp dom här utan att klippa om jag hade haft dom, finfina Bobby :') Och när jag kom hem fick jag höra vilken cpstört, underbart, fantastisk låt som Ella hittat till skolavslutningen! Vi har ett litet projekt på gång som jag ska ta tag i idag, kommer blir amaaaazing!
Nä men nu måste jag återgå till lektionen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0