The sky is the limit.

Nu är det bara ett nationellt prov i matte kvar, känns gudomligt! Att vi sen ska ha nationella i spanska känns lite sådär mindre bra menmen..
Slutade iallafall tidigare idag och de är ju tisdag så det betyder också att jag hade sovmorgon imorse, blev inte många skoltimmar idag och jag klagar inte!
När Mira kommer hit med bussen ska vi fara till gymmet. Har blivit dåligt med träning på sista tiden, synd men sant. I och för sig är jag lite småförkyld, eller näsan har helt enkelt börjat överproducera snor, haha lagom mysigt! Har tagit det lite lugnt i och med de då men nu kan jag inte sitta hemma och slöa mer. Idag blir det ett stenhårt benpass, satsar på träningsvärk i en vecka! Fast får se hur de funkar, kommer inte ihåg sist jag gymmade utan Jonne eller Macka som sa vad jag skulle göra, hehe kanske segar ihop totalt! ;)
Nu sitter jag på mitt rum med mitt jättesega nät, måste vara här så mamma tror att jag pluggar så jag slipper hjälpa henne i köket, hihi.. Nä men ska kolla ett supernatural avsnitt om nätet vill sammarbeta såpass, puss! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0