Tisdag

Lätt skoldag idag, först sovmorgon och en lektion som de inte blev något av så vi tog en cruis med Älg till ica och höll Lisa sällskap. Sen blev det lunch och istället får en lång plågsam so-lektion var vi och tränade våran sång till skolavslutningen. Slapp de första tema-passet då jag skulle till tandläkaren, de var värsta bitterfittan där men ville nästan krama henne när hon sa att det inte fanns några hål, vilken lättnad haha.. Blir lika rädd varje gång! Avslutade skoldagen med en syslöjdslektion där jag gjorde klart mitt sista jobb och när jag kom hem har jag legat och pressat en timma ute i solen med Femtio nyanser av frihet som sällskap :)
Nu ska jag ut och hänga upp tvätten och sedan blir det middag (mamma ska göra sin egna potatissallad - DRÖM!!) och sen ska jag iväg med Jonne till gymmet. Har lite smått träningsvärk i vaderna och på framsidan av låren från igår och idag är det dags för rygg :) PUSS!
Detta är en bild från när jag var i Linköping i somras (lägg märke till att min mobil hade lite bättre kamerakvalité då;)). Jag gillar inte fötter som många vet, solar oftast med strumpor och skor på (när jag inte är på stranden då) och då får man så fina vita fötter som jag har på bilden, haha! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0