Torsdag?...

Haha tror jag skrev fel dag som rubrik på förra inlägget... Blir helt dagvild nu när veckorna är helt konstiga! Har varit lite off the map nu de senaste 24 timmarna så de är därför jag inte har bloggat :) Ikväll har jag varit på ett möte vart vi diskuterade vad vi ska göra med pengarna vi samlat in till basketen under säsongen. Vi satt där i nästan 3 timmar men vi måste ändå träffas en gång till för att vi inte blev klara, haha! ;) Efter de for jag till Elin i lägenheten å satt där och pratade, de som är bra med att vi inte träffas så ofta är att när vi väl gör de har vi massor att prata om! :)
Ska spendera resten av kvällen med lite 90210-avsnitt, eller vi får se om jag ens orkar kolla ett.. Puss godnatt ni fina! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0