Kanelbullens dag

Gjorde mitt första gymnasieprov idag, väntar spänt på resultatet! Vill inte ens spekulera i hur de gick.. Mådde skit så min urgulliga mentor sjukanmälde mig dom två andra lektionerna. Vilade upp mig och sen bar de av hem med bussen. Dom har ändrat bussarna så höll på missa bussen hem från Kalix men som tur är väntade bussen. Annars hade jag behövt åka till Happis och sen hem därifrån.. När jag kom hem hade världens bästa mamma gjort pizza till middag och bakat kanelbulla <3 Bastade efter middagen och nu är jag hos Macka :)
Jusste, igår var det tjejkväll i Piteå, affärerna hade kvällsöppet och det fanns lite extra rabatter och så så jag shoppade lite :) vi var även och fikade på ett jättemysigt café!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0