1 år ♥

Har inte hunnit blogga under helgen, sorry.. Kan dra en snabb sammanfattning. På fredag for jag bara hem och lämnade grejer och åt efter bussen och sen åkte jag till Macka och sov där. Kom hem nån gång på dagen på lördag och spenderade då lite kvalitéts tid med mamma och valpen. Sen bar de av till Sofie med Elin, hade en jättemysig kväll där med tjejerna och go-fika fanns det också! :) For till Macka och sov där efter att vi varit hos Sofie och det var ju mysigt som vanligt. Söndagen spenderades hemma (och lite på gymmet) med övningskörning och familjemys innan bussen gick söderut.
 
Idag är det en speciell dag. Det är den 16 september och nu har jag och Macka varit tillsammans i ett år! Tänk vad tiden går.... Haha, lät som en gammal tant där.. I alla fall har jag nu lunchrast och snart börjar min NV-matte. Efter den har vi en lång (praktisk) naturbrukslektion och sen är det slut för dagen. Ska då spendera tiden innan middagen i skolans datasal med att försöka skriva färdigt min krönika. Efter middagen är det träningsdags, blir nog ben och mage idag. Ett långt pass! Anmälde mig till en bak-kväll imorgon så hinner nog mest troligt inte träna då och på onsdag kanske vi åker in till Piteå innan vi har tvättid så det blir lite tajt då också!
Nu blev det långt.. Avrundar här, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0