Matrix

Imorgon åker jag hem! Älskar torsdagar av den enkla anledningen att jag kan uttala den tidigare meningen utan att ljuga.
Idag har vi haft ridlektion för Lea på förmiddagen. Testade Matrix idag, tror jag har ridit ungefär hälften av hästarna här nu :) Matrix var fin i alla fall men inte min favorit, än så länge. Vi slutade 2 och spenderade en dryg timme i biblioteket med lite skolarbete och efter det har jag kollat ett Spartacus avsnitt i väntan på maten. Är dödligt hungrig, åt min kesella nu även fast jag tänkte spara den till ikväll.. Snart är det middag i alla fall och sen väntas träning. Känner inte för att köra rygg så det får bli mage + biceps.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0