Sunday

Har haft en skön helg hemma i byn. När pappa hämtade mig från bussen i fredags följde Marcus med hem och åt middag hos oss och sen åkte vi hem till honom och spenderade kvällen och natten där. På lördag fick jag hem några påsar kläder som jag gick igenom så nu har jag lite nytt i garderoben, de bästa som finns är ju att få nya kläder! Eller dom är nya för mig iallafall :) For till Frippes på kvällen och träffade lite vänner och sen kom Macka och hämtade mig och vi for till han och sov där. Kom hem för någon timme sen när han skulle till Jänkis och sen dess har jag bara suttit i soffan och degat. När mamma och pappa kommer hem från Siekas lagar dom en tidig finmiddag och klockan 5 går bussen mot ännu en skolvecka, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0