14.15

Jag glömde inte blogga igår, jag startade faktiskt inte datan alls för jag hade så mycket annat för mig. Vi åkte till Pirtti och grillade lunch och hälsade på lite folk, kom hem och for direkt till stallet. Sen åt jag middag, duschade och for till Jonne och klippte hans hår och sen såg jag sista Twilight filmen där också innan jag gick hem och hoppade i säng!
Idag har jag varit ute på en långprommis med hundarna, var tvungen att ta av jackan för det var så jäkla varmt! Äntligen kommer den riktiga våren! :D Ska ta och skära upp lite ananas och mango nu och njuta lite innan jag far till stallet och ger middag åt hästarna. Sen ska jag övningsköra till Siekas och ikväll blir det nattning och bastu hos Elin, och imån bär det av mot Öjebyn igen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0