:)

Ojoj.. 2 dagar utan inlägg.. Men till mitt försvar har jag haft fullt upp. Kom hem igen på onsdag så hela eftermiddagen spenderades på bussen och när jag kom hem skulle jag fort äta middag, basta och hoppa i säng. Igår började praktiken så det var extra tidig uppstigning och när jag slutade övningskörde jag till soptippen för pappa skulle slänga lite grejs och så klart skulle han ju dricka kaffe med sina gamla och åter igen blivande arbetskompanjoner. Fick ett ryck och följde med Elin till gymmet runt 5, vi körde axlar, triceps och gissa vem som gjorde sina första dips i ställning?!?!?! Fast Elin höll i mina fötter, hehehe... Efter gymmet turbo-duschade jag och skyndade iväg till lägenheten för att umgås med Elin och Matilda :) När jag kom hem därifrån åt jag kvällsmat och gick och sov.
Idag har jag varit i stallet igen hela förmiddagen och när pappa hämtade mig övningskörde jag till Siekas och hem. Det var det, kanske tar en joggingrunda ikväll i brist på annat.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0