Legday

Är alldeles slut! Nästan hela dagen har spenderats i stallet med bland annat en hopplektion på världens bästa Sheraton. När jag går ut 3an ska han bli min!! Hihihihih :D
Efter middagen blev det gym för första gången på jag vet inte hur länge, dock blev passet inte så bra, var så jäkla trött..
Men igår tog jag ut mig ordentlig med en löptur på en timme, stolt tjej!
Nu ska vi gå till kvällsmaten och ta nå smörgåsar till huset som ska ätas med min kvarg och ananas, så gott!
Imorgon bär det hemåt igen för en och en halv vecka i byn. Planerar dock en helg här i Öjebyn nu här på ett tag, blir spännande att se om jag klarar de ;)
Nä nu måste jag gå, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0