Påsklov

Hej alla! Nu tänkte jag ta mig i kragen och börja blogga igen. Ellen inspirerade mig, det är ju så otroligt kul att kunna gå tillbaka och läsa i efterhand! Gulligt också att det är några som har kikat in här varje dag även fast jag inte bloggat på flera månader :)
Nu har jag iallafall påsklov och jag håller på att dö av tristess här hemma när alla andra är i skolan, känner att detta kommer bli en lång vecka.. Ska ta och åka till stallet och röra på Pilgrim som förhoppningsvis sköter sig bättre än han gjorde igår. Det var nära att han blev pålägg där ett tag.. ;)
Efter middagen ska vi till Siekas och gratta Bertil och om det inte blir allt för sent ska jag umgås med Jonne också.
Avslutar med en bild på Ebbso, ska försöka uppdatera varje dag nu, jag lovar! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ellen :)

Härligt Stina!:D

2014-04-15 @ 11:36:05
URL: http://hallqvistellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0