We're fireworks with a wet fuse

Hade en välbehövd myskväll med Elin igår! Och bastun var rackarns varm, haha.. Nu ska jag ta och packa väskan och runt 1 börjar vi rulla söderut. Kommer hem onsdag kväll så känns lite ovärt att åka men vi har hopplektion imorgon och det vill jag inte för mitt liv missa!! :D Får ta och köra stenhårt på gymmet också när jag är där, var som ett tag sen. Träningsvärken kommer vara olidlig!
Ska försöka blogga från mobilen, ber nu i förväg om ursäkt för bildernas kvalité, haha.. Pusspuss!
Nyduschad och osminkad. Haha på tal om det, sminkar mig aldrig i skolan och har alla min "fina" kläder hemma. Märks att man går naturbruks! Spelar ingen roll, man luktar ändå konstant häst typ och jag älskar det! Förstår inte hur jag orkade frysa hela tiden och sminka mig varje dag till skolan när jag gick högstadiet, haha.. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0