28 december

Idag är det pappas födelsedag vilket innebär att det är exakt en månad till min födelsedag..... Stressen kommer sakta smygande!
Idag har hursom varit en produktiv förmiddag, mamma glömde såklart väcka mig så vaknade inte förän vid 10 men då började jag nästan direkt baka en långpannekaka. När den var klar gick jag och gymmade med Elin och när jag kom hem klädde jag tårtan jag gjorde igår kväll i grädde.
Planen var en tidig middag och bastu innan släkten kom på fika men några var ute tidigt så ja.. Det sket sig, haha..Åt väldigt dålig lunch då jag förväntade mig en tidig middag så nu sitter jag här dödshungrig. Tryckte i mig lite tårta när vi fikade men det gjorde det hela nästan bara värre. Sitter för övrigt också ännu i mina träningskläder haha, men man kan ju inte alltid vara fräsch hela tiden ;)
I väntan på föda tänkte jag fördriva tid med hjälp av Revenge, det börjar bli riktigt spännande nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0