Imponerar mig själv med alla systemkamerabilder, heheheh.. 
Julafton i all ära påbörjades med en lång sovmorgon. Jullunchen bjöds på av farmor och åts i sällskap med en del av släkten. Farmor sa att hon skulle bjuda på en lättare jullunch men där fanns allt som ska finnas på ett julbord förutom Jansson...
Tränade lite körkorts teori innan Kalle Anka och efteråt var det julklappsöppning, efter jul inviger jag mina orangea ridbyxor på (för hoppningsvis) världens bästa Sheraton!
Jag och pappa kockade ihop vår julmiddag och efteråt tog jag en ofrivillig koma-nap. Bjöd nyss pappa på pepparkaksbiskvier, rockyroad och mintkokosfudge och nu spanar vi på Svensson, Svensson. 
God fortsättning på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0