Retry

Haha, ni trogna bloggläsare som kikar in här någon gång varje dag även fast jag inte uppdaterat på något månad, ni är allt gulliga!
Ska än en gång försöka ta tag i bloggandet. Efter jul kommer jag ha med datorn till skolan vilket förhoppningsvis leder till fortsatt uppdatering. 
Hursom så har mycket hänt sen sist. På skolfronten känns det äntligen som att jag och kärnämnes-lärarna är på samma spår och i stallet har vi börjat träna och planera inför julshowen vi ska ha nu på torsdag. Angående Holland har vi fått bekräftad plats, det verkar vara ett superfint och stort stall! Beställde i veckan ett european health insurance card, haha, så att jag har rätt till sjukvård inom EU. Hästar är ju oberäkneliga djävulsavkommor så kortet kan nog komma väl till pass. Haha nu var jag rolig!
Ifall någon missat det så tänkte jag konstatera att vi närmar oss jul och jag är nästan klar med alla klappar, har dock inte börjat med julbaket men det får bli när lovet börjar.
Jaa, det var väl allt för den här gången! Avslutar med kommande veckas schema, ev. ska jag göra halkbanan på måndag och missar då hela dagen i skolan (!!!) men får besked imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0