Grans i mitt hjärta!

Skäms nästan för att erkänna det här men jag längtar tillbaka till skolan. Har tidigare funderat om jag verkligen gjort rätt val när jag började på Grans men det här måste bevisa det! Ska bli så kul att få träffa alla och äntligen rida lite biggohorses igen. Bara 48 dagar kvar.. En sak som dock känns lite jobbig är att vi kommer börja med stallansvar (jour) nu i tvåan. På morgonen innan skolan börjar... Haha lagomt taggad till de!
Blir bara så sjukt uttråkad här hemma. Mina dagar består av gym, stall och tv-serier - alltså väldigt varierande ;) Nåja, snart börjar sommarjobbet och då lär jag längta tills jag blir ledig igen.
Nu ska jag äta lite mellis och sen gå till gymmet för ett axel/triceps-pass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0