Måndag

Hann inte blogga igår. Mamma väckte mig runt 9 och sa att vi skulle på min kusins konfirmation och fika efter det. När vi kom hem var det bara att börja laga middag och packa väskan!
Idag har vi varit på långtur med klassen, både med häst och vagn och ridhästar. Körde först Snaider med Emelie till en "fika-plats". Där fikade vi och sedan bytte vi med resten av gruppen som hade ridit dit så att vi fick rida hem. Då red jag Pelle, han var piggelipigg och riktigt rolig! :D
Har just ätit middag och nu ska jag gå och byta från ridkläder till träningskläder och sedan väntar gymmet. Efter det blir det stenhårt matteplugg för imorgon står nationella på schemat. Är så otaggad jag bara kan vara menmen, det ska göras ändå..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0