Öjebyyyn

Lyx med Wifi på bussen, har säkert funnits länge men de är nytt för mig!
Klockan ringde halv 9 imorse och en dödstrött Stina steg upp för att hinna med dagens alla sysslor. Börjar ju bli lite till åren nu och kom i säng lite sent igår/idag och det har jag märkt av under dagen, hihi.
Hursom, har varit i stallet och tagit hand om Pilgrim, plockat iordning i mitt rum och rensat kläder samt övningskört med Bertils bil - den var jävla pigg! Haha..
Nu sitter jag på sista bussen mellan Ötå - Öjebyn för den här terminen, vilken härlig tanke!
Får reda på nationella matte imorgon och är lagomt nervös... Kommer bli så jäääkla arg om jag sabbade mitt betyg!...
Känner att det här blev ett konstigt inlägg men nu ska jag fortsätta vara nervös, godkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0