Ruffe

Dagens enda lektion var idrott. Vi spelade volleyboll ute på sandplanen. Spelade och spelade men ja, ni förstår.. Lektionen avslutades med match - 12 elever mot 1 idrottslärare. Gissa vem som vann? Hahah...
Tog sedan bussen hem, satt ute i solen en stund med mina fina hårbollar och när pappa kom hem var vi och hämtade ut mina nya skor - ÄÄÄÄNTLIGEN!
Nu sitter jag i soffan efter en övningskörnings tur till Siekas med far och djuren. Pappa skulle fixa något med sågen så jag tog en promenix med hundarna. Hann tyvärr inte njuta speciellt av det fina vädret då min tid upptogs av myggbrottning.
Nu ska jag se något avsnitt serie och sen avrunda kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0