#truetotheend

Alla dagar ser likadana ut nu när det är lov. Blir lite deprimerad när jag tänker på hur dåligt jag tar till vara på tiden, haha.. På onsdag hade Sofie och Linnea hyrt Kuivafolkan så då får jag umgås lite med tjejerna och till helgen blir det ju Kiruna med Elin och Ellen!! Har varit lite neggo till de men nu börjar tagget komma :D
Idag har jag iallafall varit i stallet och hållt en privatlektion samt ridit Pilgrim och efter det krigat mig igenom ett rygg-, bicepspass på gymmet.
Avslutade kvällen med mango och första avsnittet i sista säsongen av True Blood (därav rubriken). Var faktiskt riktigt bra!! Nu är nästa måndag efterlängtad! 
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen med en bok, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0