20.05

Idag vaknade jag upp till ett regnande Öjebyn, kan tala om att det kändes lagom kul att stiga upp och gå till stallet.. Men när jag väl tog mig dit flöt dagen på bra! Red först Sherris och sen ett kortare pass på Bella och så hjälpte jag till i stallet också med lite allt möjligt.
Efter stallet har jag bara tagit det lugnt. Det var fett jobbigt att behöva laga middag, haha.. Var efter maten en sväng till Ica och köpte lite onyttigheter. Försöker dämpa min hemlängtan med kalorier, bra va?
Haha nä, men Ellinors, inte så lilla, lilla syster är också här nu och vi har nyss sett Crazy, stupid love och nu efter att alla duschar väntar en till film = myyyyysigt! :D
Bjuder på en bild på dagens lyxlunch..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0