Amor

Oj, har inte ens tänkt tanken att blogga under veckan! På måndag spelade vi baseball på idrotten och fick veta vårt betyg i ridning nu när halva kursen är gjord. På tisdag hoppade jag Amor, tyckte faktiskt att det gick jättebra fast var nära att ramla av en gång, haha.. :D Gjorde muntliga matte nationella och fick veta mitt slutbetyg i svenska 1 också. Å jusste, det var kosläpp också!  Kom supermycket folk och norrmejerier var där och bjöd på mjölk och bulla.
Idag har jag suttit i buss till största del, har varit en snabbis till frippes också nu här på kvällen. Imorgon ska jag kolla fotboll med Elin och sen ska hon komma och rida med mig :))
Amor och jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0