Hyyyngrig!

 
 Idag har vi haft ridning och jag red Sheraton. Det gick såååå mycket bättre än i lördags så jag är nöjd! Har också bestämt vad mitt nationella tal ska handla om så det är skönt, en sak mindre att fundera över.
Sitter nu i sängen, ännu iklädd ridbyxor, haha.. Ett + med Grans är att man kan gå omkring i ridkläder hela dagen även fast man har vanliga lektioner!
Ska putsa lite på min engelska redovisning till imorgon, äta middag och sedan köra ett kickass benpass på gymmet. Har en massa dödsjobbiga övningar i huvudet och motivationen är på topp! Detta blir ju sista gympasset för veckan om jag inte köper ett dagskort hemma under helgen.. Annars är det springturer som gäller veckan ut, mindre taggad över det dock.. Är man född soffpotatis så är man!
Nåja.. Imorgon blir det nog ingen bloggning då jag kommer hem ganska sent. Eller sent och sent, men jag orkar nog inte blogga då :) Puss å kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0