Jag dödade en spindel

Som rubriken lyder dödade jag alltså en spindel så om de börjar regna vet ni vem ni ska skylla på!
Hann inte blogga igår! Spenderade förmiddagen med att baka, först en ananaspaj och sen en sommarkaka. När Elin slutade kom hon hit och så gick vi till gymmet, vi körde mestadels rygg och marklyften känns ordentligt idag! Efter gymmet lagade vi tacos och sen for vi till frippes. Blev lite brännbolls spel där jag inte var så delaktig och en runda blackout. Gick hem lite tidigare men så ringde Jonne så gick dit en sväng också och när jag kom hem somnade jag DIREKT, haha..
Idag ska jag skriva mitt jävla tal och vid 12 far jag med Elin till gymmet, sen till stallet och efter det till skogen med pappa och hundarna. De var som allt.. Heippa heii!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0