Lagom är bäst

Skoldagen har gått ganska fort, höll mitt tal och det gick väll helt okej.. På idrotten var vi ute och sköt pilbåge, slangbella, ett sånt där blåsrör som man använder för att skjuta bedövningspilar i djur och nå sorts snöre som man kastar mot t.ex. ett djurs ben å så snurras de runt dom. Någon som blev avundsjuk? ;)
Satt ute med Amanda bakom huset i solen innan middagen och efter krigade vi oss igenom ett gympass trots att vi båda höll på somna stående. Kvällen har vi spenderat framför en ny serie, True Detective. Den verkar ganska bra faktiskt! Vi ska fortsätta imorgon :)
Nu ska jag äntligen göra min trötta kropp till viljes och lägga mig i sängen, god natt på er!
Glömde att säga att Poika fyllde ett år igår! Stora killen! Mattes lilla hjärta :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0