Snell hest

Idag var det dags att börja skritta uppsuttet på Pilgrim. Har fasat för denna dag då han vissa gånger knappt gått att leda på grund av sin överskottsenergi.. Tänkte utmana ödet lite extra och rida ut runt Haapakylä med Elin och tror ni inte att hästjäveln var from som ett lamm?... Haha han hoppade inte ens till en enda gång! Måste erkänna att jag är lite besviken, hade hoppats på lite rodeo i alla fall.. ;) Nåja, det kommer nog när vi börjar rida mer.
Nog om Pilgrim, tog mig en kort joggis till stallet. Bättre än inget, right? Mina benhinnor är inte helt hundra, misstänker att mina skor inte är så himla bra men är man fattig så är man! Imorgon blir det ett gympass med Elin i alla fall! :D
Fick också ett sommarjobbserbjudande.. Det var ju inte ens nästan något jag sökte till. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens vad det är :p
Ska på en stund och övningsköra med pappa till Siekas och sen kommer kvällen att spenderas framför någon film eller serie. Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0