Städdag

Galoppintervallerna var inte så farligt jobbiga som jag väntat mig. Fick rida herr Pelle som inte har någonstans bråttom. Har inte ridit han sen han just kommit hit och det var stor skillnad på honom nu, lyckades få till ett någorlunda tryck i honom också så jag är nöjd! :)
Slutade ju redan efter lunch idag så tog tag i mina sysslor direkt och idag var det jag som skulle städa köket, mindre kul kanske.. Efter det blev det ett rygg- och axelpass på gymmet och en övning dropset för biceps och triceps. Då är hela kroppen tränad ett varv i alla fall!
Hela kvällen har spenderats med oth-tittande med Ellinor och Ebba, mojsipojsi :) Nu ska jag borsta tänderna, ringa min mor och sova. God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0