Täppt i näsan

Då var det söndag igen vilket betyder att det är dags att åka tillbaka till skolan. Den här veckan kommer gå sååå segt för Ellinor och Evelina är hemma på praktik... :( Men tar med datorn så jag borde överleva i alla fall.
Idag har jag i alla fall hunnit vara till Överkalix en sväng med pappa, övningskörde och det gick dödsbra att backa idag! Gjorde de helt själv, pappa stod bakom och viftade med armarna. Var lite rädd där ett tag att han skulle bli mos men de gick bra ;)
När vi kom tillbaka var jag till stallet och mockade. Nu de senaste minutrarna har jag suttit och slipat på talet och fixat ihop bildcollaget till imorgon så nu är jag redo! Hann även sitta ute en stund i solen - nu är värmen här!
Ska ta och börja packa nu och sen hjälpa till med middagen, pusspuss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0