Holland

Nu var de ett tag sen igen, hehe oupsi...
Har haft praktik måndag tisdag även denna vecka och idag börjades skoldagen i stallet. Hoppade över min sovmorgon och gick och tränade häst vid hand med Robzon. Det gick förvånansvärt bra med tanke på hur stor han är, får träna lite till på håltimmar innan provet så ska det nog gå bra!
Efter det, en timme sköthäst och sedan red jag ett dressyrprogram på världens finaste Sheraton. Är så otroligt nöjd, det måste nog vara bästa passet någonsin! Fick han så himla mjuk och lösgjord och när jag väl red upp programmet satt nästan allt där de skulle! Kärlek till den där hästen alltså 💜
Och inte nog med det, det var även hamburgertallrik till lunch och de satt som smäck i kistan!

Har också fått besked om att i maj åker jag till Holland på tre veckors praktik, som dessutom är helt betald av skolan, kan de bli bättre?!

Nåja, nu ska jag byta till mjukisbyxor och göra mig klar för en tvåtimmars samhällslektion, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0