Triss i spets

Först och främst ska jag till mitt försvar säga att jag faktiskt försökte blogga i söndags! Blogg-appen ville dock inte det.
Nåväl, hade en superbra helg. Mitt mål varje fredag är att sova så mycket jag kan för att samla energi inför veckan men det lyckas alltid dyka upp något som sabbar mina planer, haha..
Trots sömnbristen har veckan börjat bra! Gled runt i traktorn halva dagen igår och dagens schema har bland annat bjudit på en uteritt i drömvädret på världens finaste Amor. Ibland slår de mig hur bra jag trivs här och hur nöjd jag är över att jag valde naturbruks!
Träningen har däremot gått lite mindre bra, haha.. Soffpotatisen inom mig har vaknat! Nä men imorgon ska jag ta mig i kragen och dra till med ett sjuhelsikkes axelpass! Tur att jag tvättade håret idag för de lär jag väll inte kunna göra på ett par dagar.. ;)
Nu ska jag nöta det sista inför morgondagens artkunskaps prov i odlade växter och sedan dejta kudden, natti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0