Hej jag suger på att ta bilder

Tjabba! Idag har jag varit till ÖRF och ridit Idas häst Hasse. En stor snygging som gav min balans en ordentlig omgång, haha... Men var faktiskt riktigt nöjd i slutet! Har inte känns så himla bra med ridningen nu här några månader så det känns skönt att kunna vara nöjd efter ett pass :) Glömde ju såklart ta bild på han.. Rackarns..
När jag kom hem från stallet dammsög jag min bil som på insidan börjat likna familjens tredje finskspets, haha.. Fick även premiärbyta däcken så nu är röda faran redo för sommarens bravader!
Lagade kyckling till middag och tog nyss ut en kaka från ugnen. Ska snart agera chaufför till päronen och när vi kommer tillbaka är kakan kall och kan få toppingen på sig. Sen ska den ätas framför film 😁
Eftersom jag, som rubriken säger, suger på att ta bilder så bjuder jag på en bild på snickerskakan från receptet. Min blir minst lika fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0