Påsklov

Det blev lite ändrade planer, vi stannade över natten hos Anneli i Luleå, vi var både på stan och på storheden. Fick köpt mina 2 resväskor, ett regnställ och lite annat smått. Hittade även mina dröm ridhandskar på Hööks som jag ska vara och köpa i Happis under nästa vecka, det kanske även slinker med något annat, vem vet liksom? 
Hursomhelst, så åt jag typ godaste middagen någonsin igår kväll. Matkoma deluxe!! 
Vi började åka hem kring 12 och när vi kom till Ötå lagade vi lite snabbkäk och gick till gymmet för ett benpass. Nu är jag parkerad i soffan och väntar på bastun och sen kanske jag lagar lite middag/kvällsmat och ser en film, ha en skön kväll ni alla! :)
 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0