Tillbaka till verkligheten

Ovan ser ni vilken smaskig måltid jag unnade mig när jag kom till Öjebyn igår kväll och svängde förbi OK för att tanka. Tycker ötåOK också borde börja med pommes!
 
Lovet är bortglömt och allt känns helt som vanligt. Onsdag gör sig lite extra uppmärksammad genom att bjuda på ett prov, ett utvecklingssamtal samt ett hoppass, annars händer inget speciellt. 
Det är dock bara 25 dagar kvar tills jag styr kosan mot Holland, vi fick våra flygbiljetter idag!! Har inte riktigt köpt allt jag tänkt mig, vi får se vad som hinns med. Ett paket från Stadium är iaf påväg mot byn, tyvärr innehåller det inte ett enda träningsplagg menmen..
Nä nu ska jag läsa lite till om första världskriget och sedan avslutar jag kvällen med mitt nya beroende, Devious Maids. Heippa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0