Wifi SD

Testade mitt nya wifi minneskort nyss, en väldigt smart uppfinning som tillåter mig att smidigt föra över bilder från systemisen till surfplattan. Nu behöver jag inte ta med någon dator till Holland och kan ändå blogga med systemkamerabilder 👍
Pojkarna fick stå för var sin bild,
Ruff har faktiskt sovit hos mig inatt! Det var vääääldigt många år sen sist. Blev måttligt överraskad när han stack in sin söta nos genom dörröppningen. Klippte deras klor nyss också, det är därför Poika ser så ledsen ut på bilden, haha. Klippte Ruff först och han älskar det för han vet att när jag är klar kliar jag han på magen och ger han godis. När det sen var Poikas tur kom han inte när jag ropade, istället kom Ruff och la sig på exakt samma ställe, redo för rond 2. Charmtroll! 
Nu ska jag räkna lite matte och äta lunch, lite senare kommer Elin och vi ska då hälsa på Pilgrim. Min lilla Snoppis ska i nästa vecka få galoppera vidare på de evigt gröna ängarna.. Får massa flashbacks från allt vi hunnit göra tillsammans, fina Pilgrim 💓
Efter stallet blir det gym och sedan väntar en rolig kväll, herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0