Catching up

Tänkte göra en kortare sammanfattning av sista skoltiden innan sommaren och fram tills nu i bilder å lite text. Here we go!
 
Dagen efter jag kom hem från Holland hade jag en mysig reunion med Elin. Vi badade utebastu å käkade kladdkaka = livskvalite!
 
Närmsta släkten firade morsdag med tårtbuffé på Utblick och det tillkännagavs glada nyheter om en tillökning inom släkten om ett par månader
 
Hade "skolavslutning" i finvädret. Jag och min vapendragare njöt av att blöta ner oss i piteälvens ljumma vatten!
 
Ruff blev pappa igen
 
Spenderade lite kvalitetstid med mamma i Happis
 
Firade en kall midsommar i Siekas. Försökte imponera med min midsommartårta som gudskelov klarade bilresan till Siekas utan att bli mos!
 
Roadtrippade till Kiruna för Kirunafestivalen. Sommarens bästa helg!
 
Chaffade till Pajala under min jobbhelg, tjänade bra med pengar och Jims gamla bil poppar upp från ingenstans! Behöver jag berätta hurtigt jag var efter att ha jobbat morgon lördag, kommit hem från Pajala halv 5 på söndagsmorgonen och sedan börjat jobba klockan 12 igen.... 
 
Mina 3 timmar av årets Ötå-marknad spenderades med denna och thaimat
 
No words needed! 
 
Detta var det godaste bakverket jag smakat, typ någonsin! Lyckan när man kommer, dödstrött, till ett morgonpass och nattpersonalen bakat detta!!
 
Cruisingen var också en kul kväll! Vi fick bland annat finbesök från Happis!
 
När solen kikar fram innan kvällspassen börjar
 
Gjorde ett besök till Öjebyn och Piteå under pdol-helgen och fick träffa min saknade vapendragare!
 
Var till Haparanda med Elin för att Hööks skulle stänga. Köpte vi något från Hööks? Svar nej. Åkte vi hem efter Hööksbesöket? Svar nej. För övrigt så gjorde jag min parkeringshus-debut!
 
Så sent som i måndags hade jag smartphone-kurs för far och farbror
 
 
Det var senaste bilden i mobilen. Efter mitt hjortronplockande i söndags kom förkylningen tillbaka och min nacke är så gott som stelopererad. Har kämpat mig igenom veckans 2/3 arbetsplats och varför sluta där? Jobbar mitt sista schemalagda pass imorgon och sedan ska jag fokusera på att kurera mig inför den efterlängtade skolstarten! Har knappt sett en häst på hela sommaren..... Plus att jag inte tränat på en månad och pirret i benen börjar göra sig påmint. 
Seya! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0