Pain demands to be felt

Hejhopp! Tänkte börja att del med mig av hur sjuuuuukt ont i benen jag har, kan knappt gå... Tycker väldigt synd om mig själv. Plågade mig igenom ett intervallpass med Elin igår men det blev då inte det minsta bättre så idag blir det något stillasittande! 
Haha nog med klagomål, har just städat mitt rum och as we speak är tvättmaskin nummer 2 igång, känner mig väldigt hurtig! 
Imorgon är det kort dag och sedan följer det efterlängtade lovet! Ska dock typ ganska säkert tillbaka hit på måndag och sova till tisdag för har anmält mig till en hoppkurs,  ska bli såååååå kul!! Förhoppningsvis har jag en bil att köra ner med också så jag slipper bussen!
Nu måste jag springa till tvätten och sedan blir det gym, dusch, kvällsmat och plugg till morgondagens prov. Är helt kass på att ta bilder, gör det bara aldrig så tyvärr blir det bildlöst men tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0