Tisdag

Nu känns det inte som att vi haft ett tre veckor långt jullov, allting rullar på här precis som vanligt - vilket är en bra sak! :)
Idag var jag på lunch-yoga på lunchrasten, mycket värmande i kylan måste jag erkänna! Sista lektionen körde vi Lukas i skogen med kälke, kallt men mysigt! Körde sist så skulle parkera kälken utanför stallet, det blev lite kaos hehehe.... Men höll mig kvar ovanpå kälken iallafall (med mycket möda)!
Har pluggat lite efter middagen och nu börjar det bli dags att byta om och kila till gymmet med Elin för ett magpass.
Imorgon startar vi dagen med en hopplektion och jag fick äran att hoppa stallets nya häst så det ska bli kul! Inviger även mina nya orangea ridbyxor så blir 2 premiärer imorgon, hihi!
Mindre kul är dock att ridlektionen följs upp av ett idrottspass direkt innan lunchen, tur då att mina lår gjort sig av med träningsvärken sen lovet iallafall!
Vi hörs här på någon dag, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0