Sheraton

Klockan ringde 05.10 och runt 6 bar de av först till happis å hämta Fanny och sedan mot Öjebyn, resan gick bra förutom att en störd lastbilschaufför glömde vad väjningsplikt är för något...... Morr..... Lektionen gick iallafall hyfsat, Sheraton var pigg (icke förvånande) och banan var superrolig! Fokus låg på lydnad och vägar, taggar banhoppning imån! 
Ikväll blir det pizza med brudarna och sen lite filmmys. Morgondagens lektion blev framflyttad så vi blir färdiga extra tidigt vilket betyder att vi också kommer hem tidigare = win-win-situation!
Lite annan onödig information; jag har tappat bort min strumpa.. Hade på mig myssockarna när vi åkte hit, när jag bytte om till ridkläder la jag allt på stolen och nu efter duschen hittade jag bara en av dom..... Värsta mysteriet! 
Oh well, ska söka en karta nu så jag hittar till dollarstore senare, heippa!
min Babe ska besiktas idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0