12h

Nu är det 12h tills första planet lyfter! Det blir mellanlandning i Stockholm och Köpenhamn innan vi når vårt flygmål Amsterdam,  därefter tar vi ett tåg till Delft vart vi blir upphämtade. Är så jäääääkla nervös!! Känns även som att jag glömt något i packningsväg... Inbillar mig förhoppningsvis bara!
Ska tagga ner framför veckans got avsnitt och försöka somna. Bjuder på två bilder från dagen (OK i Öjebyn gör sjukligt stora mjukglassar!!!) och nästa gång vi hörs är det från Holland! Natti! 
Juste, jag, Maja och Emelie har skapat ett instagramkonto, grans_hollandspraktik2015,  där vi ska försöka uppdatera ganska friskt. Jag och Maja från Manege de Prinsenstad och Emelie från lantbruket där hon ska ha sin praktik. Ni kan ju kika in eller följa om ni är nyfikna! 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0