måndag, tisdag, ONSDAG!!!

Anonym om ICAs grillchips.:
vad är det för ny häst? Kan du inte fota den? :)

Svar: Självklart kan jag det! Gör det imorgon när jag far till stallet, om jag nu kommer ihåg :)



Nu är nästan hela denna måndag avklarad, skolan var... ungefär som vanligt. Fick sjuuuuukt mycket läxor i engelskan så det verkar som att datan kommer tas med till Skövde. Ridningen gick också bra, på slutet släppte Pilgrim till ordentligt ♥ Och matchen mot Pol slutade 95-8 (?) till oss :)
Nu håller jag på att tina lite köttfärs, det vankas middag, och lite senare ska jag tömma tvättmaskinen med Skövde-kläder. Det närmar sig i rasande fart nu!
Och btw så fick vi spelschemat över våra matcher och ett lag hade dragit sig ur (eller bara försvunnit;)) och det känns grymt skönt för dom kom 2a förra året, hehe :D
Nu har jag inte tid att slappa mer, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0