You make me so nervous.

Martina om Måndag:
Vilken är den andra hästen? :)

Det är Stina Perssons ponny Antonio, vi kallar han Tino! :)


Idag har jag varit i Luuuuuleåå, jag och pappa dumpade mamma på flygplatsen och sen övertalade jag han att köra in till stan. Kände mig grymt tuff som gick där med min far, och han har en stooor mustach om ni inte märkt de! Hehehe...
Det blev snabbshopping, in i 2 affärer ut med 3 plagg - de kallar jag effektivt! Mötte även världens bästa JUUUULIA som hade klarat sitt prov så nu blir de epaglid! ♥
Sen åkte vi till storheden och Hööks, testade lite olika stövlar och endast ett par passade mina ben och dom fick också följa med mig hem för de var dom jag kikat på tidigare :D Red med dom sen när jag kom hem, dom nöp lite här och var och när jag ridit klart och hoppat av gjorde det gryyyymt ont att gå i dom, haha! Bara att vänta tills dom formar sig. Pilgrim var iallafall duktig, min snutt!
Nu ska jag träna lite maaageee och sen duscha och göra varma mackor! och plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0